Onze school

Zonnestraal is een christelijke basisschool met als hoofddoel een fijne en vertrouwde plek te zijn voor onze leerlingen. We hechten veel waarde aan sociale normen en waarden, aan elkaar respecteren en zelfstandig leren werken. We zijn ervan overtuigd dat ieder kind zijn eigen unieke sterke kanten heeft en zetten ons elke dag in om deze naar boven te halen. Zo creëren we een school waar we ons allemaal fijn voelen én gezamenlijk veel leren!

“Deze school werkt aan meer dan alleen rekenen en taal. Mijn kinderen mogen zichzelf zijn, leren nieuwe vaardigheden als onderzoeken en presenteren en worden uitgedaagd indien nodig!”
Michael Krul
Zoons bij de kleuters en in groep 5

School in cijfers

Hier vindt u resultaten waaruit blijkt hoe wij scoren ten opzichte van het landelijk gemiddelde en hoe onze leerlingen, ouders en leerkrachten Zonnestraal waarderen.

Sfeer & veiligheid

Wij vinden het belangrijk dat iedereen zich bij ons op school prettig voelt en weet waar hij aan toe is. Een veilige en vertrouwde omgeving is immers de basis van alles.

Ondersteuning

Niet ieder kind is hetzelfde en dat realiseren wij ons maar al te goed. Speciale begeleiding en uitdaging zorgen voor passend onderwijs voor íeder kind.

Lesprogramma

Benieuwd hoe onze lessen eruit zien? Ons lesprogramma is erop gefocust het maximale uit ieder kind te halen, op zijn eigen niveau.

Vakken

Wij werken zoveel mogelijk met een vast dagritme. Tijdens zijn schoolcarrière krijgt uw kind een zorgvuldig afgewogen pakket van vakken en lesonderwerpen.

Persoonlijk contact

Wij ontmoeten u graag! Dit kan door middel van een persoonlijke rondleiding of bijvoorbeeld op onze open ouderavond of het schoolplein.