Persoonlijk contact

Wij ontmoeten u graag! Neem contact op voor een persoonlijke rondleiding of maak kennis met ons tijdens één van onze andere activiteiten!

Persoonlijke rondleiding

Voor een fijne schooltijd is een prettige sfeer op school net zo belangrijk als de kwaliteit van het onderwijs. Wij snappen daarom goed dat u de sfeer op onze school zelf wilt ervaren! Wij nodigen u van harte uit voor een persoonlijk gesprek en een rondleiding, zodat u een goed beeld krijgt of Zonnestraal past bij u en uw kind. U mag ons altijd bellen voor het maken van een afspraak, of vul het contactformulier in. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om een afspraak te maken.

Persoonlijke Rondleiding Zonnestraal Octant
Onze deur staat open Zonnestraal Octant

Onze deur staat altijd open

Wij vinden het fijn om met u in contact te staan. Gedurende het jaar zijn er dan ook een aantal vaste momenten waarop leerkrachten en ouders elkaar ontmoeten. Aan het begin van ieder schooljaar is er een kennismakingsgesprek met elke leerkracht. Verder zijn er twee rapportgesprekken per jaar waarop ouders en kinderen samen met de leerkrachten de voortgang bespreken. Daarnaast organiseren we verschillende informatieavonden en ouderbijeenkomsten met workshops. Natuurlijk staat onze deur altijd open om even binnen te lopen en mag u ons altijd aanspreken op het schoolplein!

Onze deur staat open Zonnestraal Octant

Octant ouderavond

Voor bestaande en oriënterende ouders organiseert Octant ouderavonden. Op deze avond kunt u op een inspirerende en informatieve manier kennis maken met onze school. Wij organiseren lezingen en workshops en vertellen hoe wij daar als school invulling aan geven.

Vaste contactmomenten

Op deze pagina kunt u vinden hoe wij u als ouder op de hoogte houden en welke vaste contactmomenten tussen ouder en leerkracht we structureel creëren.